پیگیری نهاد رهبری در دانشگاهها درباره کلیپ‌های برخورد خشن معلمان

رییس نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان درباره کلیپ های منتشرشده در فضای ناامن مجازی از رفتار خشن معلمین نسبت به دانش آموزان گفت: این کلیپ ها دارای اصالت نیستند و نهاد رهبری در دانشگاهها حضور دارد تا این چالش ها را از جهت اصالت و ساختگی بودن بررسی کند و بعضا برای مخدوش کردن چهره معلمین ساخته می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 06 May 2016
به گزارش تابناک رضوی ، سید حسین مجتبوی، مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در نخستین نشست خبری خود که درسالن کنفرانس دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد گفت: دردانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، هزار و 200 دانشجوی رشته  های آموزش ابتدایی  و هزارو 100 دانشجو نیز از سایررشته ها حضور دارند که در بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند .
وی بااشاره به تاریخچه دانشگاه فرهنگیان از قبل و بعد انقلاب اسلامی افزود: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، از لحاظ تعداد دانشجو بعد از تهران قراردارد.
مجتبوی افزود: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی  دارای 2 پردیس شهید بهشتی برای برادران و شهید هاشمی نژاد برای خواهرانست و همچنین دارای  5 مرکز تابعه می باشد.
وی گفت: 5 مرکز تابعه شامل 4 مرکز رسمی  و یک مرکز غیررسمی هستند که دراین مراکز 500 دانشجوی دختر مشغول تحصیل هستند.
مدیراستانی پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: 6 هزار و 500 دانشجو دردانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماموریت‌گرا مشغول تحصیل هستند.
مجتبوی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 300 دانشجودرمرکز شهید بهشتی مشغول تحصیل هستند، گفت : هزار و 700 دانشجو در مرکز شهید هاشمی نژاد و مرکز آموزشی شهید کامیاب به تحصیل تربیت معلمی اشتغال دارند.
وی  در ادامه به حضور سه تیپ دانشجویان مرکز تربیت معلم اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی پیوسته که دانشجویان متعهد دبیری هستند و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و دانشجویان ماده 28 که فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر هستند که پس ازشرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان وارد این دانشگاه می‌شوند.
مجتبوی  گفت: از145  هزارشرکت کننده سال گذشته  ماده 28  که فارغ التحصیلان دانشگاهها بودند 4 هزارنفر مشمول استخدام شدند که مشغول طی دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان هستند که امسال 200 نفر از این تعداد به نظام تعلیم و تربیت افزوده می شوند.
وی افزود: اولین خروجی های دانشگاه فرهنگیان بیش از 170 دانشجو ازدانشجویان ماده 28 هستند که امسال به نظام تعلیم و تربیت ملحق می شوند.
مدیراستانی دانشگاه فرهنگیان گفت: 700 دانشجوی برادر و 250 نفر دانشجوی خواهر، امسال دررشته علوم تربیتی ازدانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می شوند .
وی مجموعه فارغ التحصیلان رشته های پیوسته را هزار و 50 نفر اعلام کرد  و گفت: این تعداد تا پایان شهریوربه مجموعه معلمین آموزش و پرورش خراسان رضوی، افزوده می شوند.
مجتبوی گفت: دانشگاه فرهنگیان درمجموع استانها 64 پردیس و 99 مرکز آموزش عالی دارد که با 6 هزارمیلیارد ریال کسری بودجه مواجه است.
مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به بیان گزارشی از عملکرد برنامه های سال گذشته این دانشگاه پرداخت و نیز به برگزاری همایش های متعدد این دانشگاه ازجمله همایش قرآن و عترت و همایش سلوک ارغوانی با موضوع نماز و همایش دیرینه شناسی در برنامه های امسال اشاره کرد.
وی درباره تعیین محل خدمت دانشجو معلمان گفت: طرح نظرسنجی با همکاری دانشجویان و با مشورت دکتر حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی درحال پیگیری است و اینکه پروسه محل خدمت برعهده وزارت آموزش و پرورش است و دانشگاه فرهنگیان فقط وظیفه تربیت دانشجویان اخلاق مدار و منضبط را برای اجرایی شدن نظام تعلیم و تربیت بنیادین برعهده دارد.
حجت الاسلام حسینی میرزایی، رییس نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان درباره کلیپ های منتشرشده در فضای ناامن مجازی از رفتار خشن معلمین نسبت به دانش آموزان گفت: این کلیپ ها دارای اصالت نیستند و نهاد رهبری در دانشگاهها حضور دارد تا این چالش ها را از جهت اصالت  و ساختگی بودن بررسی کند و بعضا برای مخدوش کردن چهره معلمین ساخته می شوند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار