تدوین سند اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین سند اقتصاد مقاومتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 08 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین کتابچه اقتصاد مقاومتی این استان اظهار داشت: این کتابچه شامل برنامه‌هایی است که هر دستگاه باید در طی سال‌های برنامه ششم توسعه اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در تدوین این سند از سایر استان‌ها جلوتر است، افزود: این کتابچه در روزهای آینده منتشر می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در سطح کلان در قالب 12 برنامه ملی تعریف شده است، عنوان کرد: در هر برنامه تعدادی طرح تعریف شده که هر طرح نیز شامل تعدادی پروژه است.

وی با اشاره به اینکه برش‌های استانی پروژه‌های مصوب ملی باید از طریق وزارت‌خانه‌ها ابلاغ شود، گفت: بخشی از این پروژه‌ها به استان ابلاغ شده و پروژه‌های ابلاغ نشده نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه ابلاغ می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی هر 15 روز یک بار باید برگزار شوند، ابراز کرد: در این جلسات موانع اجرای پروژه‌های ابلاغی به استان بررسی و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

نوروزی گفت: پروژه‌های استانی که تعریف می‌شوند باید در چارچوب فرمت نظام یکپارچه پایش و اقتصاد مقاومتی قرار گیرند.

وی بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: یک هزار و 800 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به ترتیب اولویت به بخش خصوصی برگزار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار