ارژن شیراز صدر جدول را از دست داد

تيم ارژن شيراز در هفته چهارم مرحله نهايي رقابت هاي فوتسال دسته اول كشور برابر دانشگاه آزاد تهران شكست خورد و به رده دوم جدول رده بندي رفت.
کد خبر: ۲۲۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 08 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:اين ديدار كه عصر جمعه در سالن شهيد ابوالفتحي شيراز برگزار شد تيم ميزبان با نتيجه دو بر يك برابر دانشگاه آزاد شكست خورد و صدر جدول را به اين تيم داد.

تيم ارژن كه تا پيش از اين ديدار در صدر جدول قرار داشت نتوانست از ميزباني خود برابر دانشگاه آزاد استفاده نمايد و با شكست برابر اين تيم سه امتياز حساس را از دست داد.

در نيمه نخست اين بازي دو تيم فرصت هاي زيادي را براي گلزني از دست دادند و در نهايت اين نيمه با نتيجه يك بر يك پايان يافت.

در نيمه دوم تيم ارژن كه از حمايت تماشاگران شيرازي سود مي برد نتوانست از فرصت هاي بدست آمده استفاده نمايد و در نهايت تيم دانشگاه ازاد از تنها موقعيت خود براي گلزني در اين نيمه استفاده كرد و دروازه تيم ميزبان را بازكرد و به صدر جدول رفت.

با پايان يافتن هفته چهارم اين ديدار ها تيم دانشگاه آزاد تهران با هفت امتياز صدرنشن شد، تيم ارژن شيراز با همين تعداد امتياز و تفاضل گل كمتر در رده دوم ايستاد و تيم شهرداري ساوه هم با هفت امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به تيم ارژن در رده سوم قرار گرفت تا رقابت در دو هفته باقي مانده ليگ دسته اول ميان اين سه تيم براي صعود به ليگ برتر ادامه داشته باشد.

تيم سان ايچ ساوه هم در اين مرحله با يك امتياز در انتهاي جدول قرار دارد و ديگر شانسي براي صعود به ليگ برتر ندارد .

درمرحله نهايي مسابقات فوتسال دسته اول كشور چهار تيم حضور دارند كه پس از انجام شش بازي دو تيم اول و دوم جواز صعودبه ليگ برتر را كسب خواهند كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار