هواداران در روزهای آینده دست از حمایت استقلال برندارند

کد خبر: ۲۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 12 May 2016


یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست تا در این شرایط حساس دست از حمایت تیم محبوب خود برندارند.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جاری لیگ برتر عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و همین امر موجب شد که قهرمانی به راحتی از دست این تیم خارج شود.

وی تصریح کرد: در شرایطی که استقلال اکثر هفته‌های لیگ برتر را صدرنشین بود، حدود 9 هفته نتایج عجیبی کسب کرد و همین امر موجب شد که در هفته پایانی لیگ برتر و در شرایطی که می‌توانست حداقل سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را جشن بگیرد، کار را به اما و اگرها بسپارد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال افزود: با این وجود استقلال دو مسابقه حساس در پیش دارد و در صورت موفقیت در این دو رقابت حداقل سهمیه حضور در مسابقات آسیایی و قهرمانی در جام حذفی را کسب خواهد کرد.

مختاری‌فر اضافه کرد: بنابراین همه کسانی که استقلال را دوست دارند و خود را طرفدار این تیم می‌دانند باید در این روزهای حساس از تیم محبوب خود حمایت کرده و گلایه و شکایت را به پس از پایان لیگ برتر و جام حذفی موکول کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال نیاز به تغییر و تحولات در حوزه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان دارد، گفت: هر تیمی برای دست‌یابی به موفقیت باید نقاط ضعف خود را برطرف کند، اما اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به این بحث‌ها نیست و باید از استقلال حمایت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در شرایطی که تنها یک بازی فینال در جام حذفی و هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقیمانده است، سخن گفتن از تغییرات هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند و باید اجازه دهیم این دو مسابقه حساس به پایان برسد.

مختاری‌فر با انتقاد از رفتارهای احساسی و تصمیم‌گیری‌های عجولانه تصریح کرد: بر فرض که تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته پایانی شکست خورده و استقلال با پیروزی برابر صبا به قهرمانی برسد و در آن سوی میدان نیز با شکست دادن ذوب‌آهن جام حذفی را از آن خود کند،‌ آن موقع همه از تیم تعریف و تمجید می‌کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی هیچ تصمیمی به سود استقلال نخواهد بود و باید پس از پایان رقابت‌ها و با بررسی دقیق شرایط برای این تیم تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار