خانه جوانان استان‌ یزد راه‌اندازي مي‌شود

کد خبر: ۲۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف،‌ از راه‌اندازی خانه‌ي جوانان استان در یزد خبر داد.


 ‌"مسعود شریعتی" در جشن بزرگ جوان و نشاط که به منظور تجلیل از مدیران جوان و جوانان برتر ورزشی استان یزد برگزار شد، با اشاره به نقش جوانان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: درخشش جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و اجتماعی،‌ مستلزم حمایت و احساس مسئولیت مسئولان نظام است.

وی حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و جوانان را از جمله اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی در دوره جدید،‌ جوانان را بازوی اجرایی خود در تدوین و عملیاتی کردن ایده‌های نو و جدید می‌دانند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ضرورت اعتماد به ظرفیت جوانان در راستای توسعه بیش از پیش جامعه، تصریح کرد: بیش از 41 دستگاه در سطح کشور، متعهد به تدوین برنامه‌های مستمر در راستای ایجاد زمینه حضور پرشور جوانان در عرصه‌های مختلف هستند.

شریعتی راه‌اندازی خانه جوان استان را از جمله برنامه‌های در دستورکار اداره کل ورزش و جوانان یزد عنوان کرد و ادامه داد: جوانان به عنوان موثرترین قشر جامعه نقش مهمی در توسعه فرهنگی و تأمین امنیت اجتماعی ایفا می‌کنند.

جشن جوان و نشاط شب گذشته با حضور مسئولین استان و عموم مردم به ویژه جوانان در سالن کوثر مجموعه ورزشی بانوان يزد برگزار شد. در اين برنامه‌، علاوه بر تجليل از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف، مدیران و خیرین جوان باور و جوان یاور،‌ برنامه‌های شاد و متنوعي توسط هنرمندان كشوري اجرا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار