دستیابی به موفقیت، نیازمند ارتباط مستحکم با مردم است

دادستان عمومي و انقلاب قزوين گفت: هر چه ارتباطمان با مردم بيشتر و مستحكم تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق تر خواهيم بود.
کد خبر: ۲۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 05 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي نياركي در نشست مسئولان قضايي استان قزوين كه در سالن جلسات شهید بهشتی برگزار شد، بيان کرد: هفته قوه قضائيه فرصت مغتمي است كه خدمات دستگاه قضا را براي مردم عرضه كنيم.
وي ادامه داد: اين فرصت بهانه خوبي است تا با مأموريت ها آشنا شويم و با تبيين درست عملكرد و خدمات دستگاه قضا، رضايتمندي مردم را رقم بزنيم.
دادستان عمومي و انقلاب قزوين اضافه كرد: در طول سال مردم به دستگاه قضا مراجعه مي كنند، هفته قوه قضائيه فرصت خوبي است تا دست اندركاران دستگاه قضايي به ميان مردم بروند و از نزديك به پرسش هاي آنها در خصوص مسائل مختلف پاسخ دهند.
وي افزود: ارزش دارد كه در اين راه سختي ها را به جان بخريم چرا كه هر چه ارتباطمان با مردم بيشتر و مستحكم تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق تر خواهيم بود.
حجت الاسلام صادقي نياركي عنوان كرد: به نظر مي رسد در ايام هفته قوه قضائيه موضوع ديدار با خانواده شهدائ و ديدار با بازنشستگان مورد توجه قرار گيرد.
در ادامه معاون فرهنگي دادگستري كل استان قزوين اظهارداشت: عطرافشاني و غبار روبي مزار شهداء، حضور در نماز پرصلابت جمعه، افتتاح دادسراي عمومي و انقلاب محمديه، ديدار با اقشار مختلف مردم، بازديد از زندان و ديدار با زندانيان، افتتاح دومين دفتر خدمات الكترونيك قضایی، برگزاري مسابقات فوتسال و ... از برنامه هاي اين ايام است.
حجت الاسلام عبدالهي يادآورشد:  اميد كه در اين هفته بتوانيم از فيوضات ماه مبارك رمضان نيز بهره مند شويم و بتوانيم در جهت خدمت رساني بيش از پيش به مردم گام هاي بيشتري برداريم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار