اجرای طرح «همای رحمت» در استان یزد

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح «همای رحمت» با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 06 June 2016
به گزارش تابناک یزد،جلال بحرینی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد همچون سنوات گذشته همزمان با موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین و نیکوکاران در راستای دستگیری از محرومین و نیازمندان کم برخوردار و همزمان با سراسر کشور برنامه ملی همای رحمت را با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی (آیین افطار ) و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا می‌نماید.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همچنین جشنواره یکصد هزار لبخند با هدف حمایت از افرد تحت پوشش طرح همای رحمت و به منظور ترویج فرهنگ حضور داوطلبانه در فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه در حال انجام است.
وی ادامه داد: از عموم خیرین و علاقه‌مندان بخصوص اعضا و داوطلبان جمعیت استان دعوت می‌شود با حضور سبز خود یاریگر ما در این امر خیرخواهانه باشند.
بحرینی تصریح کرد: کلیه خیرین عزیز می‌توانند برای کمک به نیازمندان و بیماران خاص و شرکت در طرح همای رحمت به کلیه شعب جمعیت هلال احمر  استان مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار