تاریخ بهره‌برداری پروژه‌های میراث فرهنگی البرز

کد خبر: ۲۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 19 April 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از وجود هشت پروژه نیمه‌تمام دراستان خبرداد.
 ابوالفضل عبیدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش می‌شود تمامی پروژه‌های نیمه کاره عمرانی حوزه میراث فرهنگی که از سال‌های گذشته باقی مانده، تا پایان سال به اتمام برسند.
وی افزود: این پروژه در شهر اشتهارد، نظرآباد، طالقان، روستای برغان، جاده چالوس، ولایت‌رود، روستای گلینک و کرکبود است.
وی با ابراز رضایت از تخصیص به موقع منابع مالی دردولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: بدون شک تزریق به موقع اعتبارات تخصیص یافته باعث پیشرفت پروژه‌های عمرانی بر طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های مشخص شده، می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز افزود: درحال حاضر هشت پروژه نیمه‌کاره عمرانی دراستان وجود دارد که تا پایان سال به اتمام می‌رسند.
این مسئول اضافه کرد: با اتمام این پروژه‌ها شرایط کلنگ‌زنی وآغاز پروژه‌های جدید که منجر به ارتقای زیرساخت‌های گردشگری استان می‌شوند، مهیا می‌شود.
وی افزود: ساخت کمپین‌های موقت نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، احداث آلاچیق و سکو، بهسازی مسیرهای گردشگری و غرفه‌های فرهنگی و صنایع دستی از جمله پروژه‌هایی است که فاز اول آن از خرداد ماه آغاز خواهد شد.
عبیدی در پایان گفت: بدیهی است انجام این اقدامات زمینه رفاه حال مسافران و افزایش تعداد گردشگرانی که البرز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، می‌شود.    

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار