عدم ثبات مدیریتی در شهرداری مشگین شهر

بعد از مدت‌های فراوان و اتفاقات رخ داده در شهرداری مشگین شهر بالاخره اعضای شورای شهر مشگین شهر مسعود خیرجو را به عنوان شهردار جدید این شهرستان معرفی کردند.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 30 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بعد از دستگیری و سپس با استعفای مصلحتی شهردار سابق مشگین شهر وضعیت بغرنجی در حوزه‌ی شهری گریبان‌گیر شهرستان مشگین شهر بود.

مردم به طور کامل از عملکرد اعضای شورای شهر این دوره شهرستان مشگین شهر ناراضی هستند، این نارضایتی تا حدی پیش رفت که برخی از فعالین حوزه‌ی شهری با تشکیل گروه‌های مردم نهاد در عرض 2 ماه وضعیت نابسامان شهری را کمی بهبود بخشیدند، اما این نیز التیام بخش مشکلات مردم نبود.

اعضای شورای شهر این دوره مشگین شهر از زمان به روی کار آمدن 7 بار سکان کشتی طوفان زده شهرداری را به افراد مختلف در قالب سرپرست و شهردار سپرده اند و این تغییرات خود نشان دهنده ی عملکرد متزلزل و غیر قابل قبول اعضای شورای شهر این شهرستان است.

شهرداری مشگین شهر اکنون با بدهی نزدیک به 20 میلیارد تومان روزهای بدی را سپری میکند، به طوری که کارگران و کارمندان شهرداری با توجه به تاخیر در پرداخت حقوق و اضافی کارها و تغییرات پی در پی پست‌ها رغبتی برای فعالیت ندارند، که به همین خاطر است که شهرداری مشگین شهر در انجام امورات روزمره خود نیز دچار مشکل شده‌اند.

نارضایتی از اعضای شورای شهر مشگین شهر به حدی بود که صدای استاندار اردبیل و فرماندار مشگین شهر نیز در این مورد درآمد و فرماندار این شهرستان با تهدید شورای به منحل شدن تیری بر پیکره ی بی حس و جان اعضای آن زد.

اما امروز این نارضایتی‌ها بار دیگر تکمیل شد و اعضای شورای شهر با انتخاب عجولانه شهردار مشگین شهر آبروی این شهرستان را به چهار میخ کشاندند.

در سکوت کامل خبری، 9 نفر اعضای شورای شهر مسعود خیرجو مدیر امور آبفای این شهرستان را به عنوان شهردار معرفی کردند تا ثابت کنند که می‌توانند بدون توجه به انتقادات همه کار بکنند.

در این رابطه ولی قاسمی رئیس شورای شهر مشگین شهر در جمع خبرنگاران گفت: پیرو مصاحبه‌های قبلی در برخی از سایت‌ها و کانال‌ها در خصوص انتخاب شهردار از بین گزینه‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و مجامع و محافل عمومی اعضای شورای اسلامی شهر پس از بحث و بررسی و تبادل نظر طی جلسات متعدد به لحاظ سوابق مدیریتی و اجرایی با اجماع روی آقای مسعود خیرجو ایشان را با 9 رای به عنوان شهردار مشگین انتخاب و جهت صدور ابلاغ به استانداری و سایر مراجع دخیل در این امر معرفی خواهد کرد.

وی گفت: این انتخاب به معنای نفی توانمندی و کارآمدی سایر عزیزان که اسامی آنها در برخی از کانال‌ها و سایت‌ها جهت تصدی این مسئولیت مطرح بودند نمی‌باشد.

قاسمی خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرپرست شهرداری و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری از محضر همشهریان عزیز و گرامی و ولایتمدار استدعای عاجزانه داریم در پرداخت به موقع عوارض و رعایت تنظیف شهر و صیانت از درختان و فضای سبز بویژه درختان تازه غرس شده ، شورا و شهرداری را یاری فرمایند.

این مسئول تصریح کرد: شهری ساخته نمی‌شود مگر اینکه تمامی شهروندان در مسایل شهری سهیم باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار