ضرورت حمایت از تولید و ارائه تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی در البرز

کد خبر: ۲۵۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 03 July 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ،‌ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از تولید و ارائه تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود بهمنی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان البرز وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: در این راستا این استان پتانسیل‌های لازم برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید را نیز دارد که البته باید زیرساخت‌های لازم را در این زمینه بیش از پیش فراهم کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های صاحبان واحدهای تولیدی جدید، روند کند و طولانی اخذ مجوز است افزود: متأسفانه این روند سبب یأس در متقاضیان راه‌اندازی این‌گونه واحدها می‌شود.

بهمنی با بیان اینکه کاهش روند صدور مجوز باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: متقاضیان راه‌اندازی مراکز تولیدی باید در کمترین زمان ممکن بتوانند مجوزهای لازم برای فعالیت را اخذ کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این استان ظرفیت ایجاد مراکز تولیدی و صنعتی را دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه اقتصادی را طی کرده و در ارتقای اشتغالزایی نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

بهمنی در ادامه سخنان خود به بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی در این استان اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تاکنون از روند کاری 120 کارخانه در ساوجبلاغ بازدید شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود توسعه خدمات در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: رفع محرومیت‌زدایی در این شهرستان‌ها و کمک به توسعه آنها باید به عنوان یکی از مهمترین اقدامات و اولویت‌ها در دستور کار مسؤولان باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریع‌تر پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان‌ها تکمیل شود.

بهمنی با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها به صورت ملی است افزود: باید این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام برسد تا بتوانیم اقدامات لازم را برای اجرایی کردن دیگر پروژه‌های ملی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اتمام پروژه راه هشتگرد ـ طالقان به عنوان یک پروژه ملی گفت: اتمام این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار