کارگاه ملی مدیریت بحران تیرماه امسال برگزار می‌شود

این کارگاه آموزشی از ۲۰ تیرماه امسال به مدت ۴ روز با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در رامسر استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 03 July 2016
مشاور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کارگاه ملی آموزش مدیریت بحران تیرماه امسال در رامسر رگزار می‌شود.
سید مجید جدی ظهر یکشنبه در جلسه‌ی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گرگان برگزار شد، گفت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در معرض خطر است و از جامعه‌ای که مورد تهدید مخاطرات است انتظار می‌رود آمادگی خود را برای واکنش در وضعیت‌های بحرانی بالا ببرد.
جدی افزود: آمادگی یعنی ایجاد اطمینان برای اتخاذ تدابیر در وضعیت بحرانی، در واقع یعنی این‌که در وهله‌ی اول برداشت درستی از وضعیت بحرانی داشته باشیم و بتوانیم بحران را به‌طور صحیح و دقیق تجسم کنیم و در ذهن خود عادی‌سازی نداشته باشیم.
مشاور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به شناخت درست از وضعیت اضطراری، تدبیر و روشن بودن روش در مواجهه با مخاطرات و افزایش سطح هماهنگی را سه عامل در آمادگی نام برد.
جدی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران کشور با حضور مدیران و مسئولان استان‌های مختلف خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی از ۲۰ تیرماه امسال به مدت ۴ روز با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در رامسر استان مازندران برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار