۲۱۷ وقف جدید در یزد شناسایی و ثبت شد

کد خبر: ۲۵۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 04 July 2016
به گزارش "تابناک یزد مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در چهار سال اخیر در سایه تلاش مردم و مسئولان و همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد شناسایی و ثبت ۲۱۷ وقف جدید در بخش‌های مختلف در استان یزد بودیم.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت: در این مدت  با همت جمعی همکاران و تعامل خوب آحاد مردم ولایتمدار یزد احکام 440 پرونده به نفع موقوفات استان صادر شد.

این مسئول همچنین از صدور دو هزار و 572 سند مالکیت موقوافات در یزد و برخی مناطق و شهرستان‌های تابعه استان خبر داد که کاری مهم در این اداره کل محسوب می‌شود و گفت: از برنامه‌های مهم این اداره کل، همان عمل به نیات واقفان خیراندیش استان بوده که طبق نیات آنها ماموریت‌ها به خوبی و جدیت صورت گرفته است.

وی افزود: از برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه در سطح استان برگزاری طرح‌های مختلف کشور و به ویژه رقابت‌های متعدد در حوزه کلام وحی بوده است.

این مسئول گفت: نمونه بارز فعالیت‌های همیشگی اوقاف برگزاری مسابقات و همچنین فعالیت جدی در طرح تریت حافظان قرانی بوده که خوشبختانه در چهار سال اخیر افزون بر 17 هزار نفر شرکت کردند.

عادل گفت: تمامی موفقیت‌های حاصل شده در این مدت در سایه تلاش مضاعف کارمندان اوقاف و همراهی مردم و مسئولان و واقفان خیراندیش دارالعباده بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار