سرپرست فرمانداری اسفراین از رواج برخی عادت های نادرست خانوادگی انتقاد کرد

سرپرست فرمانداری اسفراین با انتقاد از رواج عاد ت ها ی نادرست مصرف دخانیات از جمله قلیان وسیگاردر جمع های خانوادگی گفت: این نوع عادت ها نقش ویژه ای در گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر دارد.
کد خبر: ۲۵۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 06 July 2016
علی اصغر یحیی آبادی سه شنبه شب در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسفراین اظهار کرد: برا ی مقابله با معضل مواد مخدر همه نهاد ها از خانواده ها تا سازمانها و ارگان های مختلف باید همکاری کنند .
وی افزود: موضوع مبارزه با مواد مخدر موضعی جامع و فارغ از زمان و مکان خاص است .
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر اسفراین گفت: متأسفانه امروز بعضی رفتارها و عادت های غلط نظیر مصرف دخانیات نظیر قلیان و سیگار در جمع های خانوادگی ظهور پیدا کرده است که ین عمل نقش ویژه ای در گرایش جوانان به سوی مصرف مواد مخدر را دارد .
یحیی آبادی خواستار اقدامات فرهنگی مناسب در حوزه های کاری، جامعه هدف و خانواده ها برای اگاه سازی معظلات این فرهنگ نادرست شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز در این جلسه گفت : همدلی و همراهی همه اعضای شورا و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شورا برای حول نتیجه مطلوب دراین زمینه ضروری است .
سرهنگ جاوید مهری گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان برای برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر با حضور اساتید مجرب در صورت درخواست ادارات و سازمانها را اعلام می کند .
شهرستان 127 هزار نفری بجنورد در60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار