بیش از ۳۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان گلستان صادر می‌شود

حسن وفایی: تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ هزار کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در استان گلستان صادر می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 12 July 2016
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان گفت: تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ هزار کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در استان گلستان صادر می‌شود.
حسن وفایی ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کارت‌های ملی هوشمند تا 3 سال آینده به همه‌ی متقاضیان در استان گلستان تحویل داده می‌شود.
وی افزود: از اردیبهشت امسال بیش از 400 هزار نفر متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند بوده‌اند که از این تعداد بیش از یک‌ صد هزار کارت را به متقاضیان تحویل داده‌ایم و قرار است تا پایان امسال 300 هزار کارت هوشمند دیگر را تحویل دهیم. 
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان تصریح کرد: هزینه‌ی صدور این کارت‌های ملی هوشمند 30 هزار تومان است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت احوال کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.
وفایی با بیان این که جمعیت کنونی استان گلستان بر اساس آمار ثبت شده تا 3 ماهه‌ی نخست امسال یک میلیون 928 هزار نفر است، افزود: در میزان مرگ میر 7.7 درصد و در میزان تولد نیز 7.4 دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با ابراز ناخرسندی از افزایش میزان طلاق و کاهش میزان  1.1 درصدی ازدواج در استان گلستان، خواستار آسیب‌شناسی در این بخش‌ها شد.
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش‌ترین علت مرگ و میر در گلستان بیماری‌های قلبی و عروقی به تعداد 689 نفر، علائم و حالات غیرطبیعی به تعداد 413 نفر، سرطان‌ها به تعداد 226 نفر، حوادث غیرعمدی به تعداد 155 نفر و بیماری‌های تنفسی به تعداد 131 نفر بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار