اجرای 21 برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حوزه فرهنگ سازی، مدیریت مصرف و منابع در اقتصاد مقاومتی باید با جدیت پیگیری شود.
کد خبر: ۲۶۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به قنل از ایسنا منطقه قزوین، سالار قاسمی در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: ایجاد دغدغه اقتصاد مقاومتی در بدنه آموزش و پرورش بسیار مهم است و باید در حوزه فرهنگ‌سازی، مدیریت مصرف و منابع در اقتصاد مقاومتی باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: مشارکت اولیاء، دانش آموزان و فرهنگیان می‌تواند نقش مهمی در خصوص فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: 21 برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی در اداره کل آموزش وپرورش استان برنامه ریزی و اجرا می‌شود و در این خصوص توجه به اولویت‌های برنامه اجرایی در ذیل برنامه ملی که همان گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ادارات کل، برنامه مشترک در خصوص فرهنگ‌سازی داشته باشیم و با اجرای برنامه‌های چند جانبه با مشارکت ادارات کل استان قدم‌های مؤثر و خوبی برداریم.

قاسمی در پایان تأکید کرد: باید از ظاهرسازی در خصوص اجرای برخی از همایش‌ها پرهیز شود چرا که با روح اقتصاد مقاومتی منافات دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار