حضور ۲۸ هزار حامی در طرح های اکرام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تعداد حامیان استان قزوین را که در طرح های اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند ۲۸ هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری بیان کرد: یکی از ویژگی های جامعه اسلامی برجستگی فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان اقشار مختلف است.

 

وی ادامه داد: در این زمینه وضعیت استان به نسبت جمعیت از استان های دیگر مطلوب تر است ولی قطع یقین با اهداف بالاتر فاصله داریم که باید با حرکت رو به جلو فاصله خود را با هدف کمتر کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در تشریح وضعیت اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین گفت: در طرح اکرام ایتام 24 هزار و 48 نفر و در قالب طرح محسنین 3 هزار و 753 نفر به عنوان حامی با این نهاد ارتباط دارند که نزدیک به 28 هزار نفر به عنوان حامی با این نهاد ارتباط دارند.

 

وی اضافه کرد: در قالب طرح اکرام ایتام یک هزار و 875 یتیم و در قالب طرح محسنین یک هزار و 825 نفر دارای حامی هستند که در کنار کمک های مادی، ارتباط معنوی و عاطفی نیز با افراد تحت حمایت خود دارند.

 

صفری افزود: در حال حاضر استان قزوین در اغلب حوزه های فعالیت خویش از استان های پیشتاز کشور است از این رو می توان گفت که استان قزوین ظرفیت های بیش از این را نیز دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این نهاد تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف فضای سبقت در خیرات را در جامعه گسترش دهد تا به این ترتیب فرهنگ انفاق در جامعه نهادینه شود به گونه ای که دل ها برای یکدیگر بتپد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین یادآور شد: انتظار ما از این حامیان این است که در کنار کمک های مادی خویش، گامی بلندتر برداشته و از دیگر اقشار نیز دعوت کنند تا در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار