شبکه‌های اجتماعی را حذف کردم

نفر دوم کنکور در رشته علوم انسانی حذف شبکه‌های اجتماعی در وهله اول و برنامه‌ریزی برای درس خواندن مداوم را از دلایل موفقیت خود عنوان کرد.
کد خبر: ۲۷۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 09 August 2016
 به گزارش تابناک قم، سجاد قاسمی که از شهر قم در کنکور سراسری امسال شرکت داشته در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از طریق پیامک برادرش متوجه کسب رتبه دوم در کنکور انسانی شده است. وی که برای خود رتبه۷ یا ۸ را پیش بینی کرده بود، مهمترین دلیل موفقیت خود را برنامه‌ریزی و پشتکار عنوان می‌کند.

وی که هم اکنون ۱۸ سال دارد در ادامه سخنانش می‌گوید: برنامه‌ریزی برای کنکور به شکل جدی را از سال سوم دبیرستان آغاز کردم و کم کم مطالعات خود را تا روزهای پایانی کنکور به روزی ۱۰ ساعت رساندم.

حضور در شبکه‌های اجتماعی بعد از کنکور

قاسمی با تأکید بر این مطلب که از همان سوم دبیرستان تمام شبکه‌های اجتماعی را از روی گوشی پاک کرده‌ام ادامه می‌دهد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشتم ترجیح دادم در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا نکنم و البته بعد از فراغ از کنکور دوباره این شبکه‌ها را بر روی گوشی‌ خود نصب کرده‌ام.

نفر دوم کنکور انسانی مهمترین تفریح خود را در دوران دو سال درس خواند مداوم برای کنکور تلویزیون و یا دورهمی‌های جمعه با دوستانش می‌داند و البته گاهی هم با دوستان و خانواده به حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌رفته است.

وی تنها در کنکور آزمایشی یکی از موسسات شرکت داشته و البته به گفته خودش برای درس ریاضی نیز کلاس جداگانه‌ای را گذرانده است.

سجاد قاسمی که پدرش عضو هیئت علمی دانشگاه و مادرش نیز از اساتید حوزه و دانشگاه است در این گفتگو پدر و مادر خود را نیز در این موفقیت سهیم می‌داند. روزهایی که آنها به عنوان نزدیکترین افراد به وی روحیه می‌داده و می‌دانستند که حتما موفق می‌شود.

البته در این بین به نظر می‌رسد که خانواده قاسمی از خانواده‌های برتر در زمینه تحصیلات عالیه هستند زیرا برادر سجاد نیز دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه تهران است.

در هر حال سجاد قاسمی که معدل ۱۹ و ۹۲ صدم را در سوم دبیرستان داشته می‌خواهد رشته حقوق دانشگاه تهران را تجربه کند و رشته دوم مورد علاقه وی نیز روانشناسی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار