به گزارش تابناک رضوی، محمد ايماني فر رييس روابط عمومي اين شركت با تاكيد بر لزوم پاسخگويي دستگاههاي خدماتي به شهروندان، اظهار كرد: خواستههاي مردم در حوزه گاز طبيعي همواره به عنوان يک دغدغه براي مسئولان شركت گاز مطرح بوده است.
وي سامانه 37074 شركت گاز خراسان رضوي را پل ارتباطي، مردم و مسئولان معرفي كرد و افزود: تسريع و پيگيري تا حل كامل موضوعات اعلامي از سوي مشتركان، دو عنصري است كه در دستور كار اين مركز قرار دارد.
دبير هيئت مديره شركت گاز خراسان رضوي تصريح كرد: كارشناسان سامانه 37074 در چهار ماه نخست امسال، به شش هزار و 500 مورد از تماسهاي مشترکان پاسخ داده اند.
ايمانيفر در ادامه عملكرد مركز پاسخگويي شركت گاز خراسان رضوي را طي سال گذشته مثبت ارزيابي كرد و گفت: پاسخگويي به 11هزار و 530 تماس در اين مدت و پيگيري 100 درصد اين تماسها تا حل كامل از افتخارات خدمتگذاران مردم در شركت گاز خراسان رضوي محسوب مي شود.
به گفته ايمانيفر، 37074 مرجعي مطمئن براي راهنمايي مشتركان در حوزه مصرف گاز طبيعي است.