طرح های که درهفته دولت درآبدانان به بهره برداری می رسد

فرماندار آبدانان گفت:در هفته دولت امسال 25 طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 21 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛"مجید عسگری" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ها شامل فضاهای آموزشی، خدمات شهری، راه های روستایی، آب شرب شهر و روستا، مراکز درمانی، ابنیه فنی، فضاهای سبز، واحدهای تولیدی، طرح های کشاورزی، بهسازی روستاها و روشنایی معابر است.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، تملک دارایی های سرمایه ای، مدیریت بحران و منابع داخلی دستگاه ها هزینه شده است.

عسگری تاکید کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح، ضمن افزایش 20 درصدی تولید در بخش دام، طیور، کشاورزی و صنایع خانگی زمینه اشتغال 230 نفر نیز فراهم می شود.

فرماندار آبدانان با اشاره به همت دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم یادآور شد: خدماتی که در ابعاد کمی و کیفی در سه سال گذشته توسط دولت یازدهم در این شهرستان به مردم ارائه شده در طول 20 سال گذشته بی سابقه است.

وی گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت همچنین هشت طرح تولیدی و خدماتی با 50 میلیارد ریال اعتبار در سطح شهرستان آبدانان کلنگ زنی می شود.

فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آبدانان با همراهی خبرنگاران رسانه های گروهی همچنین از چند طرح عمرانی و خدماتی در دست اجرای این شهرستان نیز بازدید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار