رییس دانشگاه لرستان:

پیگیرتاسیس دانشکده هنر هستیم / در دانشگاه لرستان با مشکل سخت‌افزاری مواجه‌ هستیم

رییس دانشگاه لرستان در نشست خبیری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پیگیر تاسیس دانشکده هایی مانند هنر هستیم عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که این دانشکده را در لرستان تاسیس کنیم.
کد خبر: ۲۸۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 30 August 2016
به گزارش تابناک  لرستان؛ رییس دانشگاه لرستان در نشست خبیری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پیگیر تاسیس دانشکده هایی مانند هنر هستیم عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که این دانشکده را در لرستان تاسیس کنیم.
خسرو عزیزی بیان داشت: دانشگاه‌ها باید به سمت کارآفرینی سوق یافته و اگر اینگونه نشود دانشگاه ها در معرض انقراض خواهند بود.

عزیزی با بیان اینکه  کارآفرین شدن دانشگاه ها می‌تواند برای پیشبرد امور در دانشگاه لرستان موثر باشد گفت: در دانشگاه لرستان با مشکل سخت‌افزاری مواجه‌ هستیم.

وی اضافه کرد: در بحث خوابگاه خواهران ظرفیت خالی در دانشگاه لرستان وجود دارد اما برای خوابگاه پسران با کمبود جا روبرو هستیم.

رییس دانشگاه لرستان عزیزی دانشگاه لرستان حضور داشته است  خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۰ پروفسور در دانشگاه لرستان وجود دارد.

عزیزی  افزود: قبل از دولت تدبیر و امید ۲۱ دانشیار داشته و در حال حاضر ۵۶ دانشیار در دانشگاه لرستان حضور دارند.

وی  با اشاره به اینکه رشته ای جدید در سال تحصیلی پیش رو پذیرش می شوند تصریح کرد: در رشته باستان شناسی و مکانیک در مهر ماه ورودی خواهیم داشت.

عزیزی  همچنین با اشاره به اینکه پیگیر تاسیس دانشکده هایی مانند هنر هستیم گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که این دانشکده را در لرستان تاسیس کنیم.

وی ادامه داد: نبود رشته مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی یک نقص بود  که طی سال جاری با جذب دانشجو این نقص نیز رفع خواهد شد.

عزیزی  تاکید کرد: در دانشگاه لرستان ۲۶۴ هیئت علمی وجود دارد که این تعداد نسبت به سال قبل رشدی ۲۵ درصدی داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار