شهرداری دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها را افزایش دهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری باید دقت و سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را افزایش دهد.
کد خبر: ۲۹۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 05 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسام صمیمی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما در سال 95 تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری به ویژه پروژه‌ تقاطع‌های غیرهمسطح است که تأثیر فراوانی در بهبود حمل و نقل و ایمنی ترددهای روزانه مردم دارد.

وی با بیان اینکه مردم انتظار انجام سریع‌تر پروژه‌های سطح شهر را از شهرداری و شورای شهر دارند، افزود: مدت زمان اجرای یک پروژه باید بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده انجام و به پایان برسد و اگر اعتبار کافی برای اجرای یک پروژه در اختیار نیست، نباید پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شوند تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: سال پایانی شورا باید سال تکمیل پروژه‌هایی باشد که به مردم در طول این مدت وعده داده شده است، بنابراین از شهرداری انتظار داریم تا تمام توان خودشان را در این زمینه به کار بگیرند تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صمیمی عنوان کرد: طرح جامع ترافیکی شهر بندرعباس یک موضوع مهم و راهبردی برای توسعه این شهر است و باید برنامه‌ریزی‌های ما به سمت و سوی رشد همه‌جانبه شهر بندرعباس باشد تا در آینده شاهد مشکلات کمتری باشیم.

وی استفاده از اشکال مختلف حمل و نقل عمومی به صورت مکمل را یادآور شد و گفت: برای توسعه حمل و نقل عمومی به معابر مناسب و کم‌ترافیک نیاز داریم و تقاطع‌های غیرهمسطح در دست ساخت در شهر بندرعباس از جمله این زیرساخت‌هاست که باید سریع‌تر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: رشد شأن و منزلت شورای شهر و ارتقای جایگاه تصمیم‌گیری‌ها در شورا اهمیت بسیار فراوانی دارد و باید ابعاد نظارتی شورا را نیز تقویت کنیم.

صمیمی، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌ها را یادآور شد و اضافه کرد: شورای شهر در این زمینه وظیفه اساسی بر عهده دارد و باید با رصد مداوم اجرای پروژه‌ها از کیفیت اجرای آنها مطمئن شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار