آغاز بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی در البرز

کد خبر: ۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 19 January 2015
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز از آغاز طرحی با هدف بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی در این استان خبر داد.
رضا گل‌محمدی اظهار داشت: ایران اسلامی دارای جامعه جوان بوده و میانگین سنی کشورمان نسبت به اکثر جوامع جهان در پایین‌ترین سطح قرار دارد.
وی تصریح کرد: استان البرز نیز از جمله استان‌های جوان ایران بوده و این در حالی است که سالانه تعداد زیادی از جوانان دیگر استان‌ها نیز به البرز مهاجرت می‌کنند.
این مسئول افزود: برای دور نگاه  داشتن نسل جوان از انحرافات و ناهنجاری‌های اجتماعی باید در چند بخش سرمایه‌گذاری جدی داشته باشیم که یکی از این حوزه‌ها، ورزش است.
گل‌محمدی گفت: در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و فرصت‌های مناسب، جوانان البرزی توانمندی‌های بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی داشته و می‌توانند در این حوزه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه عملکرد هیئت‌های ورزشی در استان البرز به ویژه بخش جذب نسل جوان چگونه  ارزیابی می‌کند، بیان داشت: پاسخ به این پرسش نیاز به تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات و رصد مداوم عملکرد هیئت‌های ورزشی است.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: رصد عملکرد هیئت‌های ورزشی نیز از جمله اولویت‌های ما بوده و طرحی در همین زمینه آماده شده و در حال اجرا است.
گل‌محمدی ادامه داد: بر اساس این طرح، یک کارگروه خبره و متشکل از کارشناسان ورزشی عملکرد تمام هیئت‌های ورزشی را بررسی و در نهایت گزارشی از فعالیت‌های آنها ارائه می‌دهند.
وی بیان داشت: این گزارش تا پیش از پایان سال جاری به اتمام رسیده و می‌توانیم به طور دقیق هیئت‌های پرکار و کم‌کار استان البرز را شناسایی کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پس از پایان بررسی‌ها از سیاست‌های تشویقی و تنبیهی نیز استفاده می‌شود، گفت: بر اساس طرح فوق، هیئت‌های ورزشی تشویق شده و برای تداوم فعالیت‌های خود حمایت بیشتری می‌شوند.
گل‌محمدی متذکر شد: در مورد هیئت‌های کم‌کار نیز ابتدا تذکر جدی می‌دهیم و در صورت تداوم رویکرد گذشته با هماهنگی فدراسیون‌های مربوطه، فرایند تغییر روسای این هیئت‌ها انجام می‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که هیئت‌های ورزشی بیش از گذشته در جهت انجام وظایف خود تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار