آشیانه بالگرد در البرز احداث می‌شود‌/ اختصاص یک فروند بالگرد هلال‌احمر به استان

کد خبر: ۲۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 10 September 2016


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از احداث آشیانه بالگرد در استان البرز و اختصاص یک فروند بالگرد به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از روابط‌عمومی هلال‌احمر استان البرز، احسان نصیری اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده درباره احداث آشیانه بالگرد و اختصاص یک فروند بالگرد به استان تیم تخصصی جمعیت هلال‌احمر از پایگاه اقماری محمدشهر واقع در جعفر آباد محمد شهر بازدید کرد.

وی با بیان اینکه استان البرز با مساحت 5 هزار و 833 کیلومتر مربع و با جمعیتی بیش از 2.5 میلیون نفر دارای دو محور اصلی مواصلاتی با ترددهای فراوان و بعنوان معین استان تهران است، افزود: اختصاص یک فروند بالگرد و ساخت آشیانه آن در استان ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: ضرورت احداث آشیانه در استان سبب شد تا تیم تخصصی جمعیت هلال‌احمر ‌با حضور نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری هلال، شرکت خدمات هلیکوپتری نوید و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ‌از پایگاه اقماری محمد‌شهر بازدید کنند.

نصیری با بیان اینکه پس از احداث آشیانه بالگرد، شاهد اختصاص یک فروند بالگرد به استان البرز هستیم، ادامه داد: پایگاه اقماری محمد شهر با ظرفیتی که دارد می‌تواند یکی از پایگاه‌های هوایی امداد و نجات کشور باشد.

به گزارش تسنیم، پایگاه اقماری محمدشهر با 12 عدد سوله و متراژی حدوداً 22 هکتار در جعفرآباد محمد شهر کرج واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار