خانواده از ارکان اساسی در تربیت فرزندان و آینده جامعه

کد خبر: ۳۱۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 17 October 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که خانواده از ارکان اصلی، اساسی و تأثیرگذار بر تربیت فرزندان و آینده جامعه محسوب می‌شود، گفت: نشست مشترک اولیا و مربیان در خصوص چالش‌های فضای مجازی در مدارس یزد برگزار می‌شود.

«سیدجلال موسوی» در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور جمعی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا در دبستان شاهد شهدای کوچه بیوک ناحیه یک یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران مدرسه و اولیاء و مربیان، اظهار کرد: برگزاری صبحگاه نمادین دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های آموزش خانواده با موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های هفته پیوند اولیاو مربیان در یزد است.

وی ساختار قامتی و تغذیه سالم دانش‌آموزان را از مباحث در دستور کار جلسات اولیا و مربیان در مدارس یزد دانست و خاطرنشان کرد: نشست‌های مشترک انجمن‌های اولیا و مربیان با موضوع بررسی چالش‌های فضای مجازی، معرفی کارآفرینان برتر از میان اولیای دانش‌آموزان، ویژه برنامه حضور خانواده‌ها به‌همراه دانش‌آموزان در نماز جمعه و تجلیل از انجمن‌های برتر اولیا و مربیان مدارس، از دیگر برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان است.

موسوی با اشاره به ضرورت تقویت آموزش‌های مدرسه به‌ویژه درابعاد تربیتی توسط والدین و اعضای خانواده، گفت: به‌منظور آموزش خانواده‌ها 170 نفر از همکاران فرهنگی به‌عنوان مدرس آموزش خانواده در سطح مدارس استان فعالیت دارند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان یادآور شد: خانواده از ارکان اصلی، اساسی و تأثیرگذار بر تربیت فرزندان و آینده جامعه محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار