تعامل اولیا و مربیان در مدارس ضروری است

کد خبر: ۳۱۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 17 October 2016


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بر تعامل میان اولیا و مربیان در مدارس تأکید کرد و گفت: توسعه و رشد مدارس در تعامل اولیا و مربیان بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ فرزاد شعبانی ظهر امروز در مراسم متمرکز منطقه‌ای پیوند در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای آموزش و پرورش تعامل اولیا و مربیان است تا بتوانیم در سایه این تعامل به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با تشکیل فعالیت انجمن اولیا و مربیان توانسته‌ایم اقدامات مثبت و مؤثری را در مدارس انجام دهیم، بنابراین باید این تعاملات بیشتر شده تا بتوانیم مسیر رشد را بهتر از گذشته طی کنیم.

این مسؤول با اشاره به مسؤولیت بزرگ آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در این راستا اگر مشارکت و تعامل لازم بین اولیا و مربیان در مدارس وجود نداشته باشد مسیر تعلیم و تربیت ‌به درستی طی نمی‌شود و با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

شعبانی تأکید کرد: خانواده و مدرسه دو نهادی است که در تربیت و پرورش فرزندان به عنوان آینده‌سازان این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین این دو نهاد باید با هم ارتباط بسیار تنگاتنگی داشته باشند تا رشد شخصیتی، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان در مسیر مطلوب به رشد و شکوفایی برسد.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه را وجود برخی از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: با تعامل بیشتر بین اولیا و مربیان مدارس می‌توانیم در کاهش این آسیب‌های اجتماعی نیز اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی بر تقویت انجمن اولیا و مربیان در مدارس تأکید کرد و افزود: رشد و شکوفایی مدارس و دانش‌آموزان با تقویت این انجمن به رشد و شکوفایی می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار