ایرج زبردست کتابش را به استاد شجریان اهدا کرد

ایرج زبردست، رباعی سرای شیرازی تازه ترین کتاب خود را با عنوان 'سرهای بریده بادبادک بودند' به استاد آواز و موسیقی سنتی ایران، محمدرضا شجریان هدیه کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 25 October 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: زبردست در توصیف استاد شجریان اظهار کرد: بی شک تاریخ حرف های زیادی با آیندگان در باره استاد محمدرضا شجریان و صدای روشن و دریایی او خواهد داشت، هنرمندی که چون حافظ، قاب کامل صدای فرهنگ ماست. معیاری بی تکرار که نامش با محبوبیتی ازلی عجین است.
وی افزود: مجموعه رباعی 'سرهای بریده بادبادک بودند' ادای دینی است کوچک، به همه مردم و شعر و ادب سرزمینم، و هدیه ای که آن را با تمام جان پیشکش به استاد محمدرضا شجریان کرده ام.
زبردست ادامه داد: این روزها همه خبرها درباره او، سر به گریبان و نگران نفس می کشند. بی شک نبض سلامتی او، نبض خوشحالی مردم است، از راوی آغاز، سلامتی حنجره زخمی تاریخ و سلطان دلشدگان را آرزومندم.
مجموعه رباعی 'سرهای بریده بادبادک بودند'، توسط انتشارات نیماژ و با شمارگان یک هزار و 100 نسخه منتشر و روانه بازار کتاب شده است و موسسه های ققنوس، گسترش و گزیده، پخش این کتاب را در تهران و سراسر کشور بر عهده گرفته اند.
باران که بیاید همه عاشق هستند ،حیات دوباره رباعی، شکل دیگر من و دفی از پوست ابلیس، از دیگر آثار منتشر شده این شاعر رباعی سرای شیرازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار