رشد ۲۰ درصدی مشارکت البرزی‌ها در طرح‌های اکرام و محسنین

کد خبر: ۳۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 31 October 2016


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از رشد ۲۰ درصدی مشارکت البرزی‌ها در طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: این مهم در سال جاری محقق شده است.

سید هادی کرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مساعدت نیکوکاران در هفت ماه نخست سال انجام‌شده است، گفت: طی این مدت حدود ۲۳ هزار حامی در طرح اکرام و حدود ۴ هزار حامی در طرح محسنین وجوه نقدی خود را به‌صورت ماهیانه به‌حساب ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کرده‌اند.

وی افزود: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به‌منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس‌انداز می‌شود تا در آینده به‌عنوان منبع مناسبی برای تأمین هزینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد.

کرابی یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می‌شود .

وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت‌های غیر نقدی درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت برای کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده‌دار شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز اضافه کرد: مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی هفت‌ماهه ابتدای سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ حدود ۲۰ درصد رشد داشته است .

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ یتیم و یک‌هزار و ۱۰۰ فرزند خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرج توسط خیران در طرح‌های اکرام محسنین حمایت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار