جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین:

مشکلات مجتمع خدمات رفاهی در قزوین برطرف می شود

جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: با بررسی مشکلات سرمایه گذاران مجتمع های خدمات رفاهی اقدام لازم برای پیگیری کارها و رفع موانع صورت می گیرد.
کد خبر: ۳۲۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، جلسه بررسی پروژه های سرمایه گذاری ظهر یکشنبه با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی درخواستهای تعدادی از صاحبان مجتمع های بین راهی برای رفع موانع طرح توسعه برخی پروژه های اجرا شده بحث و گفتگو شد.

احمد بارگاهی در این جلسه گفت: در مرکز خدمات سرمایه گذاری به دنبال هماهنگی، تسریع و کمک به سرمایه گذاری هستیم تا بتوانیم ضمن تسریع و تسهیل در امور نسبت به ایجاد اشتغال هم اقدام کرد.

وی افزود:در این مرکز تلاش می کنیم تا روند سرمایه گذاری شتاب گیرد و افراد متقاضی در مراجعه به دستگاههای مختلف دچار مشکل نشوند.

بارگاهی یادآورشد: مهمترین هدف از راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری تسریع در امر سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که در این راستا زیرساخت های لازم برای انجام کارها فراهم شده است.

مشاور و جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت:بااستقرار نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط درمرکز خدمات سرمایه گذاری استان امیدواریم کارها شتاب گرفته و با تسریع در روند اجرای طرحها گام اساسی برای ایجاد اشتغال هم برداشته شود.

وی افزود: یکی از برنامه های این مرکز بازدید از فرایند سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی استان است تا بتوان در مدت زمان کوتاه تری زمینه صدور مجوزها در امر سرمایه گذاری را فراهم کرد.

بارگاهی تصریح کرد: امیدواریم شاخص های اهلیت سرمایه گذاری در استان تبیین و تشریح شود تا بتوانیم با سرمایه گذاری حقیقی خدمات مطلوب تری به مردم ارائه کنیم.

جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین افزود: در بازدید از مجتمع های بین راهی متوجه شدیم برخی از آنها دارای مشکلات فنی در ورودی و خروجی به جاده های اصلی هستند و گاهی شاهد بروز سوانحی در این مناطق هستیم که این مشکل باید برطرف شود.

وی بیان کرد: توجه به بهداشت و نمای زیبای ورودی و فضای فیزیکی و نیز فضای سبز باید در مجتمع های بین راهی جدی گرفته شود تا مسافران با چشم انداز و خدمات خوبی مواجه شوند و در استفاده از این امکانات رغبت نشان دهند.

در این جلسه مشکلات برخی سرمایه گذاران استان در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در مناطق مختلف استان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و مشکلات فنی مجتمع ها برای رفع نواقص نیز مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار