استاندار خراسان جنوبی:

پرونده ساخت پروژه های درمانی خراسان جنوبی بسته می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: امید است تمامی مراکز درمانی استان که سال ها نیمه تمام مانده بود، تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۳۲۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 14 November 2016
سیدعلی اکبر پرویزی صبح دوشنبه درحاشیه بازدید از مرکز درحال ساخت رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان به طور مستمر احداث این پروژه را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به بیرجند، بیان کرد: در این سفر قول هایی داده شده که خوشبختانه برخی انجام شده و برخی نیز در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امید است تمامی مراکز درمانی استان که سال ها نیمه تمام مانده بود، تا پایان امسال تمام شود و به بهره برداری برسد.

پرویزی با بیان اینکه باید باید در زمینه تجهیز و ارتقاء سطح درمان و بهداشت تلاش شود، افزود: در حال حاضر در مرکز استان نیاز به تخت های جدید نداریم.

 وی با اشاره به بیمارستان میلاد ۳  بیرجند بیان کرد: این بیمارستان فرصتی مناسب برای مردم خراسان جنوبی است.

پرویزی با بیان اینکه برخی شهرستان های استان نیازمند توسعه بیمارستانی هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید در زمینه کیفیت خدمات، ارتقاء سطح متخصصین و حضور پزشکان متخصص در مرکز استان و شهرستان ها تلاش کند.

وی با اشاره به مرکز در حال ساخت رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند، اظهار کرد: این پروژه نیازمند دو دستگاه مهم است که باید از خارج استان تهیه شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه از وزارت بهداشت به صورت ملی دیده شده و مشکل اعتباری خاصی ندارد.

پرویزی اظهار کرد: استانداری خراسان جنوبی بیشتر  به طرح های کوچک شهرستانی مانند مراکز بهداشتی درمانی روستاها، خانه های بهداشت و اورژانس جاده ای کمک می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار