رقابت ۵۰۰ دانشجوی قرآنی پیام‌نور در مازندران

کد خبر: ۳۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 09 May 2015
مسئول امور جاری دانشگاه پیام‎نور مازندران گفت: ۱۶ هزار دانشجوی پیام‌نور کشور از ۵۰۰ مرکز و واحد در موضوعات مختلف مسابقات قرآن و عترت در سطح دانشگاهی و استانی شرکت کردند که ۵۰۰ نفر به مسابقات نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، اسدالله دیوسالار ظهر امروز در نشست خبری نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان پیام‌نور کشور، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با تأکید بر کیفی‌سازی و به‌روز‌رسانی بنا شده، به‌طوری که ثبت‌نام‌ها، داوری‌ها و مسابقات ورودی از طریق سایت انجام شده است.

وی افزود: در این مسابقات، 16 هزار دانشجوی پیام‌نور سراسر کشور از 500 مرکز و واحد در موضوعات مختلف مسابقات قرآن و عترت در سطح دانشگاهی و استانی شرکت کردند که 500 نفر به مسابقات نهایی راه یافتند.

مسئول امور جاری دانشگاه پیام‌نور مازندران بیان کرد: مشکلات مالی در برگزاری مسابقات وجود ندارد و آن چیزی که به عنوان کمک مطرح شده، برای بسترسازی و تبلیغات محیطی بوده است.

این مسئول درباره داوران این دوره از مسابقات تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات در سطح ملی برگزار می‌شود، لذا ضمن توجه به ظرفیت‌های بومی، از داوران ملی و مجرب که سابقه حضور در مسابقات مهمی را دارند، استفاده شده است.

دیوسالار درباره برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش شبی با قرآن در حسینیه نیروی انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید شرکت‌کنندگان از چند مرکز تاریخی و فرهنگی ساری، برپایی نمایشگاه محصولات هنری دانشجویان برگزیده و برگزاری کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه مسابقات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان استانی و جمعی از چهره‌های کشوری حوزه قرآن و عترت برگزار می‌شود، در این مراسم پیام آیت‌الله جوادی‌آملی به‌صورت ویدئویی پخش می‌شود و سعی می‌کنیم تا شروع خوبی را برای مسابقات داشته باشیم.

مسئول حراست دانشگاه پیام‎نور نیز در این جلسه اظهار کرد: همایش قرآنی در مقایسه با سایر همایش‌ها، با آرامش، اطمینان و معنویت خاصی برگزار می‌شود و انشاالله مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.

سید معصوم باقرپور بیان کرد: کمیته حراست در کنار سایر کمیته‌ها ایجاد تعامل، هماهنگی و انسجام را در پیش‌ می‌گیرد تا مسابقات به بهترین وجه تمام شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی این مسابقات نیز بیان کرد: مراسم افتتاحیه از ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه هفته جاری در پلاژ پردیس ناجا برگزار می‌شود.

حسین برزگر ادامه داد: در این مسابقات با توجه به ظرفیت‌های خبرنگاران بومی و اطمینان به توانایی‌های آن‌ها، از خبرنگاران غیربومی استفاده نشده است.

به گزارش فارس، این رویداد بزرگ فرهنگی‌معنوی از 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مازندران در مجتمع تفریحی پردیس نیروی انتظامی در ساحل فرح‎آباد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار