۲ کتاب با موضوع فرماندهان اطلاعات عملیات در یزد منتشر شد

کد خبر: ۳۲۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 15 November 2016
 به گزارش تابناک یزد،فرمانده تیپ الغدیر استان یزد به شناسایی ۹۰ شهید اطلاعات عملیات در یزد اشاره کرد و گفت: ۲ کتاب با موضوع فرماندهان اطلاعات عملیات در یزد منتشر شد.
سرهنگ حسن علیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت هفته بسیج در منزل خانواده سردار شهید حسین دهستانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ضرورت تبیین شاخصه‌های شهدای اطلاعات استان و کشور، یادواره منطقه‌ای شهدای اطلاعات برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این یادواره و دیگر یادواره‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امروز نسل جوان ما باید بدانند افرادی که این امنیت، آرامش و عزت را برای ما آوردند چه کسانی بودند.

فرمانده تیپ الغدیر یزد با اشاره به اینکه این فرهنگ در یادواره‌های شهدا مشخص و به نسل جوان انتقال داده می‌شود، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در این عرصه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علیزاده با اشاره به اینکه انتقال این ارزشها وظیفه اصحاب رسانه است که باید این وظیفه به درستی و به بهترین نحو انجام شود، تصریح کرد: امروز این فرهنگ را انتقال دهیم که نسل جوان راه شهدا را ادامه دهند، شهدا همه عزیز هستند و عظمت زیادی دارند اما شهدای اطلاعات به دلیل نوع فعالیتشان از ویژگی خاصی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: اگر اطلاعات خوبی از عرصه‌های جنگ نداشته باشیم، نمی‌توانیم در جنگ به پیروزی دست پیدا کنیم و اصل و نیاز اول پیروزی در عرصه‌های جنگ، داشتن اطلاعات کافی و درست است.

فرمانده تیپ الغدیر یزد با اشاره به اینکه در مجموع 90 شهید اطلاعات در یزد وجود دارد، گفت: در ارتباط با شهدای اطلاعات، دو کتاب منتشر شده و یک کتاب که با موضوع اطلاعات کلی شهدای اطلاعات است آماده و در دست چاپ قرار گرفته است.

علیزاده ادامه داد: این یادواره دوم دی ماه در اصفهان و با حضور استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار