نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در خاتم

همزمان با هفته بسیج نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان خاتم افتتاح شد .
کد خبر: ۳۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم  در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: تولید کنندگان شهرستان خاتم در 30 غرفه تولیدات و دستاوردهای خود را در زمینه های اقتصاد مقاومتیاز جمله پرورش ماهی ، صنایع دستی ، صنایع بسته بندی و عرضه محصولات کشاورزی به معرض نمایش و فروش گذاشته اند .
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد افزود: این نمایشگاه که با همکاری ادارات شهرستان خاتم و به مناسبت هفته بسیج برپا شده به مدت یک هفته همه روزه آماده بازدید علاقمندان است.
وی همچنین گفت : هفته بسیج بهانه ای جهت لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی است و فرصت مغتنمی برای دستاوردهای این نهاد مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی است .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود : باید با تکیه بر تفکر انقلابی و حضور همیشگی در صحنه اجازه ندهیم تا استکبار جهانی اصول اساسی نظیر کمک به محرومین را تضعیف کند .
سرهنگ آزادی نژاد با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه ها حضوری پر رنگ دارد، بر اهمیت تفکر بسیجی در شکست دشمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: زمینه سازی ظهور از وظایف حکومت اسلامی است و باید با تاسی از فرهنگ عاشورایی زینب گونه زندگی کنیم تا زمینه ساز ظهور باشیم.
نمایشگاه مذکور در حسینیه صاحب الزمان هرات از ساعت 15 الی21 تا هشتم آذرماه پذیرای علاقمندان است.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار