فرماندار مهریز رفع مشکلات روستائیان این شهرستان را خواستار شد

فرماندار مهریز گفت: مسائل و مشکلات روستائیان با همراهی و مشارکت مردم رسیدگی و حل و فصل شود.
کد خبر: ۳۳۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 25 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  به مناسبت هفته بسیج به همراه تعدادی از مدیران اجرایی در جمع مردم روستاهای مزرعه شریف و حاجی عبدالله مهریز حاضر شد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه همراهی مردم با دولت و مسئولان خیلی خوب است بر رفع سریع مشکلات ساکنان روستاها تاکید کرد.
وی ادامه داد: برای رسیدگی به مسائل و نیازهای مختلف مردم باید همچنان این تعامل با پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاها در چارچوب مقررات با جدیت تا حصول نتیجه ادامه یابد.
فرماندار شهرستان مهریز تاکید کرد: مشارکت مردم در سرنوشت خود و منطقه ای که زندگی می کنند یک رسالت مهم و اثربخش است و هدف دولت افزایش این مشارکت ها در بخش های مورد نیاز است.
رستگاری افزود: مردم در 38 سال گذشته در عرصه های مختلف مشارکت خود را در امور مورد نیاز نشان داده اند و انتظار است همچنان این همدلی ها در سایه اهداف نظام و دولت با قوت تداوم یابد.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم و بخصوص در روستاها توسط مدیران اجرایی در بخش های مختلف یک نعمت و افتخار بزرگ محسوب می شود و امیدواریم این فعالیت ها استمرار یابد.
در این نشست همچنین فرمانده سپاه ناحیه و برخی از مدیران اجرایی مهریز در سخنانی به طرح نظرها و رسیدگی به مسائل مردم پرداختند و به سئوالات آنها پاسخ دادند.
روستاهای مزرعه شریف و حاجی عبدالله جزو دهستان خورمیزات است و با 200 نفر جمعیت در بخش مرکزی و 15 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار