برانکو :گل‌های ساده لوحانه خوردیم

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: گسترش فولاد تبریز در این بازی سزاوار پیروزی بود، من این برد را به حریف تبریک می گویم.
کد خبر: ۳۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 11 May 2015
به گزارش تابناک یزد، برانکو ایوانکوویچ  در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد افزود: پرسپولیس چندین مهره اصلی خود را در اختیار نداشت ، با وجود اینکه تلاش های زیادی برای کسب نتیجه انجام دادیم، اما دستاوردی نداشتیم.

وی گفت : حریف در حمله به روی دروازه ما موفق عمل کرد و مزد آن را با سه امتیاز این دیدار گرفت.

برانکو افزود: پس از دریافت گل اول از گسترش فولاد سعی کردیم به گل تساوی برسیم و به همین علت یک مهاجم وارد زمین کردم که متاسفانه این تعویض جواب نداد و به دنبال آن گل دوم را نیز دریافت کردیم.

وی گفت: پس از دو گل حریف کار ما برای جبران نتیجه بسیار سخت شد و با وجود تلاشی که انجام دادیم تنها یکی از گل های خورده را پاسخ دادیم.

برانکو با اشاره به اینکه هر دو گل گسترش فولاد روی حرکت های ایستگاهی به ثمررسید گفت: پرسپولیس نباید چنین گل هایی را دریافت کند و باید روی این مساله به شدت کار کنیم تا مثل این بازی گل های ساده لوحانه نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  هم در این نشست گفت: ماموریت من امروز در این تیم تمام شد و به وعده ای که داده بودم، عمل کردم.

کمالوند افزود: وظیفه و ماموریت من درتیم گسترش فولاد تلاش برای ماندن این تیم در لیگ برتر بود و از همان ابتدا نیز این قول را به مسوولان و علاقمندان داده بودم که با کمک خدا امروز این وعده خود را عملی کردم.

وی گفت: امروز بسیار خوشحالم که سهمیه لیگ برتری آذربایجان حفظ شد و از این بابت به همه مردم و هواداران فوتبال این خطه تبریک می گویم.

کمالوند گفت: من برای اینکه مدیریت باشگاه برای فصل آینده بهتر و منطقی تر تصمیم گیری کند تابع تصمیمات آنها خواهم بود.

وی با بیان اینکه در بازی امروز هدف اصلی گسترش فولاد کسب سه امتیاز بود گفت: برای ما در این دیدار پیروزی مهم بود و نتیجه آن و تعداد گل ها نیز برای ما ارزشی نداشت چون اگر با نتیجه نیم بر صفر هم می بردیم، برایمان مهم بود.

کمالوند افزود: خیلی از شهرها آرزوی کسب سهمیه لیگ برتر را دارند و مسئولان آذربایجان شرقی باید موقعیت فوتبال استان را حفظ و تقویت کنند.

وی گفت: هرچند تراکتورسازی برادر بزرگتر گسترش فولاد است، اما علاقمندان انتظار دارند با حمایت های قاطعانه مسئولان روزی تیم فوتبال ماشین سازی را هم در بالاترین سطح فوتبال کشور ببینند.

واحد مرکزی خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار