برگزاری نشست شورای مدیران فناوری اطاعات دانشگاه های کشور در یزد

نشست شورای مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌های منطقه شش کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،در این نشست رییس امور مناطق آموزش عالی کشور گفت: هدف از برگزاری اینگونه نشست ها جمع شدن مدیران it و بررسی مسایل و مشکلات موجود در این حوزه و همفکری پیرامون حل این مشکلات با هم‌افزایی و انتقال تجربه است.
مجید باروت‌ کوب‌زاده افزود: با هم‌اندیشی که در حوزه مناطق در بحث فناوری اطلاعات انجام گرفت مسایلی که در دوسال اخیر مطرح شده ازجمله بحث زیرساخت، پهنای باند ، نیاز به ورود مسئولان فرا وزارتخانه‌ای در آموزش عالی دارد و تلاش کردیم در شورای راهبری فناوری اطلاعات این موضوع مطرح شود.
وی به بحث دو و نیم درصد بودجه که در هیئت امنای وزارت علوم مصوب شده بود از محل بودجه عمومی دانشگاه‌ها به حوزه فناوری اطلاعات تخصیص یابد گفت: اخیرا طبق مصوبه شورای عالی راهبری مقرر شده است دستورالعمل اجرایی عملیاتی تخصیص این بودجه آماده شود و پس از تصویب در شورای راهبری فناوری اطلاعات به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.
باروت‌ کوب‌زاده با اشاره به دانشگاه‌های منطقه 6 که شامل دانشگاه‌های اصفهان، یزد و چارمحال و بختیاری است گفت: ترکیب عضویتی مناطق به این صورت است در کنار دانشگاه‌های دولتی یک دانشگاه غیر انتفاعی موفق حضور داشته باشد، این مراکز در حوزه آموزش عالی فعالند و بسیار خوب است که انتقال تجربیات و اطلاعات از این طریق صورت گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با این ترکیب مناطق، مراکز آموزش عالی، حوزه ستاد و دانشگاه‌ها این فرصت را غنیمت بشمارند و در راستای تحقق اهداف عالی نظام آموزش عالی کشور قدم بردارند و تلاش کنند این فعالیت‌ها مثمر ثمر باشد.
برگزاری انتخابات دبیر منطقه از دیگر برنامه‌های این نشست بود که در نهایت مدیر it دانشگاه هنر اصفهان به عنوان دبیر این منطقه و مدیر it دانشگاه یزد به عنوان قائم‌مقام منطقه انتخاب شدند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار