مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه:

برگزاری همایش «از زندگی جا نمانیم» در قزوین

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه از برگزاری همایش «از زندگی جا نمانیم» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی علی آقایی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که از همین رو بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین این کانون و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، نشست های سبک زندگی در این کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با عنوان «از زندگی جا نمانیم» با حضور اساتید مجرب و مطرح در کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه مسجد زینبیه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه اضافه کرد: محورهای این همایش شامل تحکیم خانواده، همسرداری، فرزندپروری، آسیب های فضای مجازی، اعتیاد و احیای گفتمان زن و نظام خانواده است که این همایش و نشست های سبک زندگی برای بانوان در نظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با عنوان «از زندگی جا نمانیم» طی پنج جلسه در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در تاریخ 10، 14، 17، 21 و 24 بهمن ماه در این کانون برگزار می شود.

 

علی آقای خاطر نشان کرد: با توجه به نقش خانم ها در کانون خانواده و اثرگذاری آنها ما از بانوان برای شرکت در نشست های سبک زندگی دعوت کردیم و همچنین از دانش آموزان دختر سه مدرسه و کانون های فرهنگی هنری مساجد اطراف مسجد زینبیه برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار