6طرح عمرانی دهه فجر در دانشگاه سیستان وبلوچستان

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: 6 طرح عمرانی با اعتبار 97 میلیارد و 196 میلیون ریال همزمان با سی و هشتیمن سالگرد انقلاب اسلامی در این دانشگاه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۷۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 01 February 2017
علیرضا بندانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکمیل 22 واحد مسکونی کوی اساتید دانشگاه، 6 باب اتاق اساتید خیری، ساختمان دانشکده تربیت بدنی، بهسازی لرزه ای دانشکده علوم پایه، بازسازی کامل استخر دانشگاه و توسعه و تکمیل مرکز تحقیقات گیاهان دارویی طرح های قابل افتتاح این دانشگاه است.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با این ایام عملیات آغاز چهار طرح عمرانی نظیر پیاده سازی نقشه کتابخانه خیری قلم چی و محوطه سازی برخی دانشکده ها و بخش ها در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: این دانشگاه از مهر امسال در 10 رشته جدید دانشجو پذیرش می کند که با افزوده شدن این رشته ها هم اینک تعداد رشته های کارشناسی دانشگاه به 120 رشته، کارشناسی ارشد به 260 رشته و دکترا به 50 رشته ارتقا یافته است.
وی همچنین از افزوده شدن 2 دانشکده علوم محیطی و کشاورزی پایدار و دانشکده کار آفرینی در سالجاری در این دانشگاه خبر داد و افزود: با اضافه شدن این دانشکده ها شمار دانشکده های این دانشگاه از 11 به 13 دانشکده ارتقا یافت.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با دارا بودن حدود 120 هکتار سایت اصلی از سرانه فضای سبز بسیار خوبی در کشور برخوردار است به طوری که سهم هر دانشجو از فضای سبز 35 متر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار