ایجاد اشتغال برای۴۳۱ نفر از طریق افتتاح هتل و رستوران در گیلان

کد خبر: ۳۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 02 February 2017
تابناک / استان‌ها > گیلان - معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از ایجاد اشتغال برای431 نفر از طریق افتتاح هتل و رستوران ها در استان خبر داد.
 
کیانوش لیاقت ورز در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به وضعیت پروژه های سرمایه گذاری این اداره کل اشاره نمود و گفت: در طرح‌های مذکور بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ ۵۰ میلیارد آورده سرمایه‌گذار و ۲۰ میلیارد تومان نیز سهم تسهیلات بانکی بوده است.

لیاقت ورز همچنین از پرداخت یارانه ۴ میلیارد تومانی از سال 93 به سرمایه گذاران خبر داد و افزود: در اجرای این طرح معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در سطح کشور رتبه دوم را کسب نمود.

لیاقت ورز بر لزوم همکاری بانک ها تاکید کرد و گفت: ۹۸ پروژه برای اجرا و اتمام به حمایت شبکه بانکی نیازمند است تا بتواند در سال آینده به بهره برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه راه اندازی هتلها و رستوران ها بیشترین اشتغال زایی را به دنبال دارد، یادآور شد: تاکنون در بخش خصوصی با اجرای پروژه های گردشگری برای ۴۳۱ نفر اشتغال زایی مستقیم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار