ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

دروازبان ذوب آهن با بیان اینکه جایگاه ذوب‌آهن هم اكنون نسبت به دو فصل قبل بین مردم تغییر کرده است، افزود: من در بین سخنان مردم می‌شنوم که ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ برتر هم بشود. به شخصه دوست دارم با ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر بشوم.
کد خبر: ۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 09 February 2015

رشید مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به اینکه در تیم ذوب‌آهن همدلی بسیار خوبی ایجاد شده است، اظهارکرد: بازیکنان ذوب‌آهن بدون حرف زدن حرف دل یکدیگر را می‌خوانند و می‌دانند که در دل همبازی‌هایشان چه می‌گذرد.

وی در مورد تأثیر یحیی گل محمدی در تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: يحيي نفر اول تیم است و کار مدیریت تیم را بر عهده دارد. من از سبک مربی‌گری گل محمدي خوشم می‌آید و دوست دارم از یحیی گل محمدی چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا به مربی‌گری هم فکر می‌کنی یا خیر، افزود: تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌ام و شاید دوست داشته باشم مربی‌گری هم بکنم.

مظاهری با اشاره به اینکه توقع داشته است تا به تیم ملی دعوت شود، اظهارکرد: من اهدافی در زندگی دارم و یکی از آن‌ها رسیدن به تیم ملی است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به آن برسم، هر دروازه‌بانی که در ذوب‌آهن بوده است به یکی از دروازه‌بان‌های بزرگ کشور تبدیل شده است.

وی تصریح‌کرد: بازی ما مقابل راه‌آهن بسیار خوب بود و خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و تفاضل گلمان را بالا ببریم، البته در این بازی هیچ توپی روی دروازه من نیامد.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه ذوب‌آهن 3 بازی داخل خانه دارد، گفت: ما در هفته آینده مقابل استقلال اهواز می‌رویم و در هفته بعد با سپاهان و بعد از آن با سایپا بازی داریم. امیدوارم بتوانیم بیشترین بهره را از این 3 بازی مقابلمان بگیریم.

وی با بیان اینکه جایگاه ذوب‌آهن هم اكنون نسبت به دو فصل قبل بین مردم تغییر کرده است، افزود: من در بین سخنان مردم می‌شنوم که ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ برتر هم بشود. به شخصه دوست دارم با ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر بشوم.

مظاهری در خصوص فینال جام حذفی گفت: جام حذفی یک غذای راحت و خوشمزه است و مانند راحت الحلقوم می‌ماند، البته نسبت به لیگ برتر آسان‌تر است. امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم و سال آینده ذوب‌آهن یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسيا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار