اعلام برنامه های دهه مهدویت مدارس یزد

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و یزد برنامه های گرامیداشت دهه مبارک مهدویت (3 تا 13 خرداد) در مدارس این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد علی فتحی اظهار داشت: در راستای طرح مصباح الهدی و ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ایام الله دهه مبارک مهدویت درمدارس استان از طریق اجرای ویژه برنامه هایی گرامی داشته می شود.

وی از جمله برنامه های اجرایی این دهه را اطلاع رسانی گسترده از طریق سایت ، لزوم اجرای احسن موضوعات مطرح شده در طرح مصباح الهدی، درج فرمایشاتی از امام عصر (عج) در سر برگ امتحانات پایانی سال تحصیلی و برگزاری شکوهمند صبحگاه انتظار مدارس با محوریت سبک زندگی مهدوی بیان کرد.

فتحی تزیین ورودی ادارات و مدارس ، برگزاری مراسم بیعت با امام زمان (عج) مابین نماز ظهر و عصرادارات با خواندن دعای فرج و زیارت آل یاسین، برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در نماز خانه ادارات آموزش و پرورش و پاسخ به شبهات و سؤالات مهدوی توسط اساتید و برگزاری محافل انس با قرآن وعترت با توجه به موضوع قرآن و عترت پایه تمدن موعود را از دیگر برنامه های دهه مهدویت عنوان کرد.

رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش افزود: برپایی نمایشگاه مهدویت در ادارات ، تجلیل از خادمان عرصه مهدویت بویژه اعضای صندوق نذر گل نرگس، توزیع بسته های فرهنگی در بین دانش آموزان و فرهنگیان بویژه مهدی یاوران و اعضاء صندوق نذر گل نرگس و برگزاری مسابقه کتابخوانی و مقاله نویسی همراه با اهداء هدایا به نفرات برتر نیز در این دهه اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
تقریبا مدارس دارن تعطیل میشن اونوقت برنامه واسشون میذارن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار