سرمایه گذاری برای ساخت خودروهای برقی در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: با اخذ مجوزهای لازم پروژه ساخت و تولید خودرو با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد.
کد خبر: ۳۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 11 March 2017
 ایسنا، محمد محمدپور عمران اظهار کرد: این مجموعه با سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10 هکتار در غرب استان مازندران و با هدف ایجاد اشتغال 3500 نفر آغاز به کار خواهد کرد .

وی افزود: با کشورهای صاحب تکنولوژی این صنعت همچون سوئد، کانادا و چین تبادل فنی و علمی شده و زیر ساخت های موجود و مورد نیاز این صنعت در ایران شناسایی شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه تولید خودروهای احتراق داخلی مشکلات گوناگونی از قبیل آلودگی هوا را به وجود آورده است، گفت: ساخت و تولید خودروها با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) به یکی از برنامه های اصلی صنعت خودرو مخصوصاً در کشورهای پیشرفته اروپایی وآمریکایی بدل شده است.

وی در پایان یادآور شد: این پروژه به لحاظ حساسیت آن در بهینه سازی و حفظ محیط زیست یکی از نادر پروژه هایی است که امکان استفاده از تسهیلات بین المللی زیست محیطی را برای کشور فراهم ساخته و با توجه به نوین بودن این صنعت و دانش بنیان بودن آن امکان صادرات به کشورهای همسایه و منطقه را مهیا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار