در حمایت از تولید؛

واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی یک روزه شد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از بخش تولید واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی این استان تسریع و طی یک روز انجام می شود.
کد خبر: ۳۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 26 May 2015
به گزارش مهر، ابراهیم فریدی تصریح کرد: روند واگذاری زمین شهرک های صنعتی اصلاح شده و در حال حاضر متقاضی در همان روز تقاضا  می تواند زمین خود را دریافت کند.

وی افزود: حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند به حداقل سازی برورکراسی اداری است و شهرک های صنعتی تلاش کرده است در این زمینه خود پیشگام شده و هیچ واحدی را گله مند باقی نگذارد.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه روند واگذاری با رضایت و استقبال همراه است یادآور شد: سال ۹۲، ۹۲ هکتار زمین واگذار شده بود و در سال گذشته ۳۶.۶ هکتار زمین واگذار شد.

به گفته فریدی مدیریت شهرک های صنعتی آماده واگذاری زمین است اما این به این معنی نیست که با تاخیر در راه اندازی و ساخت واحد تولیدی مقابله نشود.

وی با تاکید به اینکه هر متقاضی مطابق قوانین باید در مهلت قانونی ساخت و ساز انجام دهد، اضافه کرد: عدول از این قانون موجب شد سال گذشته ۱۲.۵ هکتار از زمین های شهرک های صنعتی آزاد سازی شود.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان واگذاری ساده و آسان را توام با نظارت عنوان کرد و گفت: در عین حال از خرید و فروش زمین شهرک های صنعتی در بازار آزاد جلوگیری می شود.

فریدی تصریح کرد: تسهیلاتی برای واحدهای تولیدی واقع در شهرک های صنعتی پیش بینی شده تا زمینه ساز رونق صنعت و تولید بوده و از تولید کننده واقعی حمایت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار