برگزاری 200 برنامه فرهنگی مذهبی در اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۲۰۰ برنامه فرهنگی مذهبی در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۴۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 27 May 2015
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی نظر پور ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اعزام کاروان به حرم امام راحل تصریح کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه های مختلف استان در برگزاری این برنامه ها اضافه کرد: انقلاب اسلامی پشتیبان مظلومان جهان است و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل به عنوان رهبر انقلاب وظیفه تک تک دستگاه های اجرایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان استقبال گسترده از امام راحل زمان ورود به کشور و بدرقه گسترده در مراسم ارتحال را همچنان مایه تحیر جهانیان دانست و گفت: این محبت را پروردگار در قلب مستضعفان و تمامی آحاد مردم قرار داده است.

نظرپور از برگزاری مراسمی در مسجد سرچشمه اردبیل همزمان با ۱۴ خرداد ماه خبر داد و افزود: سخنران ویژه مراسمات آیت الله فاضل از علمای بزرگ کشور است.

وی اضافه کرد: روز ۱۵ خرداد ماه نیز قبل از خطبه نماز جمعه برنامه هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پیش بینی شده است.

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز به ضرورت تامین امنیت کاروان های زیارتی تاکید کرد و گفت: هر چند دشمن فرصت و اجازه تعرض ندارد اما باید تمامی تمهیدات امنیتی اندیشیده شود.

جواد زنجانی به ضرورت فضاسازی ادارات و حتی اماکن خصوصی و بانک ها در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اشاره کرد و افزود: انتظار می رود دستگاه های مختلف با حداکثر توان در برگزاری هر چه مطلوب برنامه های این ایام مشارکت داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار