امسال 20 درصد از درآمد دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از محل در آمدهای غیر شهریه ای تأمین خواهد شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 20درصد از درآمد دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از محل در آمدهای غیر شهریه ای تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 22 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله قاسمی پیربلوطی اظهار کرد: هم اکنون این دانشگاه در حوزه چاپ مقالات مرجع و قابل استناد، جزو یکصد دانشگاه برتر ایران است و در بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی یکی از 10 واحد برتر محسوب می شود.

وی افزود: امسال 20درصد از درآمد این دانشگاه از محل در آمدهای غیر شهریه ای مانند فروش محصولات دانش بنیان، طرح های علمی و پژوهشی ، محصولات کشاورزی دانش بنیان، کلینیک های تخصصی ، دوره های ضمن خدمت، برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی تأمین شود تا به دانشجویان برای افزایش شهریه فشار وارد نشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: این دانشگاه به منظور حمایت از ایده های جوانان ، با کاهش بروکراسی اداری اقدام به هدایت و حمایت از ایده ها می کنند تا این ایده ها تبدیل به ثروت شود.

وی با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه در سال‌های آتی، تصریح کرد: هم اکنون آزمایشگاه‌های این دانشگاه در سامانه ساها که 11هزار واحد آزمایشگاهی عضو دارد به عضویت در آمده است و یکی از مجهزترین واحدهای آزمایشگاهی کشور در این استان قرار دارد.

قاسمی از تحصیل هشت هزار و 300دانشجو در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا  در این دانشگاه خبر داد و گفت:حدود یکصد رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در کشور 30درصد است که در چهارمحال و بختیاری این امر تاکنون محقق شده است.

وی تعداد اعضا هیات علمی  این دانشگاه را  320نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون 50هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: براساس تفاهمنامه ای که با بانک قرض الحسنه مهر به امضا می رسد قرار است به دانشجویان کارشناسی تا مقطع دکترا وامهای 50تا 150میلیون ریالی پرداخت شود و علاوه بر این بخشی از وامهای دانشجویی از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: تاکنون در شهرهای لردگان و اردل مدارس سما دایر شده است و در سایر شهرستانها نیز این مدارس زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی با کادر مجرب دایر می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 23کانون دانشجویی و 5تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار