با امضا قرارداد جدید؛

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ابقا شد

با امضا قراردادی محمد ربیعی در سمت سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته یک کشور ابقا شد.
کد خبر: ۴۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 01 June 2015
به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در مراسم امضا قرارداد سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: در پی مذاکرات و توافقات صورت گرفته بین مدیران باشگاه شهرداری اردبیل و محمد ربیعی سرمربی این تیم، وی در سمت قبلی خود ابقا شد.

بابک پورپناهی با بیان اینکه مذاکرات برای توافق نهایی از چند روز قبل آغاز شده بود، تصریح کرد: این مذاکرات امروز با تعامل و هماهنگی طرفین نتیجه داد و پس از توافقات صورت گرفته قرارداد سرمربی تیم شهرداری اردبیل به امضا رسید و محمد ربیعی همچنان با قدرت به کار خود در تیم شهرداری ادامه داده و تیم را برای رقابتهای لیگ دسته یک و جام حذفی کشور آماده خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به تصمیم شورا و شهرداری اردبیل در راستای تیمداری در لیگ دسته یک کشور بیان داشت: این تصمیم و حمایت نشان داد که شورا و شهرداری شادی و نشاط اجتماعی ناشی از حضور این تیم در لیگ فوتبال را با هیچ چیز عوض نمی کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به دغدغه هواداران تیم شهرداری به دلیل واگذاری تیم افزود: اعضا شورا و سرپرست شهرداری اردبیل با توجه به این دغدغه با عدم واگذاری تیم و حمایت از آن طی فصل جاری موافقت کردند تا نشان دهند که اولویت آنها شادی و نشاط اجتماعی است.

IMG_5550.JPG

وی ادامه داد: براین اساس از همان لحظات اولیه پس از دو روز از مصوبه شورا، مذاکرات با ربیعی سرمربی تیم شهرداری برای فصل جاری آغاز شد که پس از چند دور مذاکره توانستیم در سایه تعامل دو جانبه به توافق برسیم.

پورپناهی کارنامه موفق طی سالهای گذشته و نیز خواسته تماشاگران و هواداران فوتبال استان مبنی بر حفظ ربیعی را از مهمترین دلایل ابقا این سرمربی عنوان کرد.

وی با ابراز خرسندی از توافق ایجاد شده تاکید کرد که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در این خصوص خود را جوابگوی مطالبات و دغدغه های هواداران دانسته و در این مسیر گام برداشته تا رضایت فوتبال دوستان اردبیلی تامین شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته گفت: خوشبختانه با هماهنگی و تعامل سازمان و کادر فنی مشکلی در خصوص ابقا ربیعی برای فصل جاری نداشتیم.

وی دغدغه دیگر مردم اردبیل و هواداران را تبدیل تیم شهرداری به باشگاه حرفه ای و موفق دانست و یادآور شد: در این زمینه نیز تلاش می کنیم با همدلی و همراهی مجموعه شورا و شهرداری این مهم تحقق یافته و تیمی در شان مردم اردبیل برای رقابتها آماده شود.

پورپناهی تصریح کرد: برای این منطور در حال تدوین برنامه دقیق و منظم و حرفه ای هستیم تا بتوانیم مثل سال گذشته و بهتر از آن در رقابتهای لیگ موفق عمل کرده و هوادارانمان را سربلند کنیم.

IMG_5557.JPG

وی ارزشگذاری به خواسته و مطالبات هواداران و مردم اردبیل را با تخصیص بودجه حمایتی شش میلیارد تومانی از سوی شورا یادآور شد و در عین حال از هواداران فوتبال شهرداری خواست در فصل آینده و در بازیهای خانگی با حمایتهای خود در جهت پیشبرد اهداف و موفقیت تیم کمک کنند.

به گزارش مهر، ربیعی از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ در فصل گذشته در راس تیم شهرداری حضور داشته و توانست با کسب امتیازات لازم نه تنها این تیم را از سقوط نجات دهد بلکه در مقطعی این تیم را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کند.

وی دو فصل قبل و در لیگ دسته دو کشور نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل حضور داشت و توانسته بود پس از 15 سال این تیم را از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک کشور بیاورد.

این سرمربی موفق در بین هواداران تیم شهرداری و جامعه فوتبال اردبیل از محبوبیت خاصی برخوردار است، چنانچه طی فصل قبل بیش از هفت تا 12 هزار تماشاگر به دلیل ارائه بازیهای خوب از سوی تیم ربیعی در بازیهای خانگی این تیم حضور می یافتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار