مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

بیش از 78 درصد واحدهای صنعتی استان از سوخت گاز طبیعی استفاده می کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از برخورداری بیش از 78 درصدی واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 19 June 2017
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از برخورداری بیش از 78 درصدی واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
 
مهندس صفرعلی جمال لیوانی فت: با همت و تلاش مجموعه کارکنان گاز گلستان این شرکت تاکنون توانسته است 1550 واحد صنعتی و همچنین 64 جایگاه  CNG را از این انرژی پاک برخوردار نماید.
 
وی  یادآور شد: درحال حاضر در استان گلستان افزون بر 78 درصد واحدهای صنعتی از سوخت گاز طبیعی  استفاده می نمایند.
 
مهندس جمال لیوانی در ادامه افزود: با توجه به سیاست گذاری دولت درخصوص جایگزینی گازطبیعی با سوختهاي فسيلي خوشبختانه روند گازرسانی به این واحدها همچنان در دست برنامه ریزی و اجرا می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید نیز که  توسط رهبر فرزانه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است این شرکت  همراه با سایر دستگاههای اجرایی، رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام خواهد داد و با تسریع در روند گازرسانی به شهرکها و  واحدهای صنعتی ضمن کمک به تولید و چرخه اقتصادی کشور در زمینه ایجاد اشتغال نیز به نحو مطلوبی سهیم خواهد شد.

 وی در خصوص اهداف گازرسانی به بخش صنعتی استان گفت: هدف از گازرسانی به پروژه های صنعتی، تقویت بخش صنعت، افزایش بهره وری، رونق اقتصادی، رشد صنعتی و ارتقای جایگاه صنعتی استان گلستان می باشد.

مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه اظهارداشت:گاز طبیعی ضمن اینکه سهم بالایی در تامین انرژي مورد نیاز واحد های صنعتی دارد نقش بسیار مهمی نیز در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته و نقطه عطفي در شكوفائي اقتصاد کشورو بستر مناسبي براي افزایش توليد و سرمایه بوجود خواهد آورد.
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار