دو انتصاب جدید در محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۴۵۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 03 July 2017
طی احکامی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد سرپرستان معاونت فنی و نظارت و پایش این اداره کل منصوب شدند .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در دومین جلسه شورای اداری محیط زیست استان که با معرفی سرپرستان جدید دو معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، با اشاره به شروع فصل گرما، شدت آن و وقوع آتش سوزی ها در مناطق گفت: از نیروهایی که در اطفای این حریق ها حضور فعال دارند، تشکر می شود.

وی افزود: همه نیروهای ستادی در طول تابستان درحال آماده باش کامل باشند تا درصورت وقوع آتش به کمک نیروهای اجرایی و محیط بانان برای اطفای حریق بشتابند .

هاشمی ضمن تشکر از دیدگاه خوب و زیست محیطی آقای خادمی استاندار استان و دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بیان کرد: با رایزنی هایی صورت گرفته به برابر شدن مبالغ احکامی نیروهای قراردادی با پیمانی و افزایش سطح مبلغ اضافه کار و خدمات رفاهی نیروهای محیط زیست استان موافقت کردند .

به گزارش ایسنا، درپایان این جلسه "عبدال دیانتی نسب" که پیش از این رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران بود بعنوان سرپرست جدید معاونت نظارت و پایش و منوچهر بادام فیروز که پیش از این مسئولیت معاونت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد را عهده دار بودند بعنوان سرپرست معاونت فنی (محیط طبیعی) اداره کل حفاظت محیط زیست استان منصوب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار