در آستانه شروع موج اول سفرهاي تابستاني تمامي جاده هاي استان ساماندهي شدند

مدیر کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه از ساماندهی تمامی جاده های در آستانه شروع موج اول سفرهاي تابستاني خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 10 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه: مهندس بهمن خسرواني گفت: با فرا رسيدن فصل تابستان و شروع دور اول سفرهاي تابستاني كليه جاده هاي سراسر استان جهت تأمين رفاه حال مسافرين ساماندهي و مشكلات و نواقص موجود مرتفع شد.

وي افزود: در همين راستا بيش از هفت هزار و 150 متر مكعب ريزش برداري شده كه بيشترين حجم عمليات در اين خصوص به شهرستان پاوه و پس از آن به شهرستان هاي سنقر و جوانرود اختصاص داشته است.

خسرواني همچنين از اصلاح چهار هزار و 300 چاله موجود در سراسر استان، شانه سازي 43 كيلومتر از  راه ها،22 كيلومتر اصلاح شيب شيرواني و تيغه زني و آزادسازي 638 كيلومتر از حريم راه ها خبر داد و افزود: طي اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته 31 كيلومتر پيچ حادثه خيز در استان شناسايي و با ترانشه برداري اصلاح شد كه بديهي است اين امر تأثير بسزايي در كاهش تلفات و تصادفات جاده اي خواهد شد و گفتني است كه بيشترين اصلاحات با 27 كيلومتر مربوط به شهرستان روانسر بوده است.

وي در ادامه تصريح كرد: لكه گيري بيش از پنج هزار و 740 متر مربع با صرف دو هزار و 369 تن آسفالت ، تسطيح و رگلاژ 441 كيلومتر از شانه راه ها، پاكسازي و تنظيم بيش از 500 كيلومتر قنو و پاكسازي بيش از 46 كيلومتر از شانه راه ها از نخاله هاي ساختماني موجود از ديگر اقدامات عوامل راهداري اين اداره كل بوده ، ضمن اينكه طي ماه اخير بيش از هفت هزار و 517 تن آسفالت و حدود 376 تن قير صرف ساماندهي جاده هاي استان گرديده كه از اين ميزان بيشترين سهم به شهرستان پاوه اختصاص داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار