۱۳ شهرک صنعتی اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که تلاش و جدیت بر توسعه و افزایش اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان است.
کد خبر: ۴۵۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 13 July 2017
به گزارش تابناک : فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و 400 مورد اشترک‌پذیری جدید در بخش‌های خانگی، عمومی و صنعتی در سطح استان اردبیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مدت 152 کیلومتر شبکه‌گذاری  لوله پلی اتیلین و فولادی چهار هزار مورد انشعاب اجرا شده است، افزود : تاکنون هشت هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی انجام شده که از این میزان دو هزار و 700 کیلومتر در بخش شهری و پنج هزار و 500 کیلومتر در بخش روستایی  بوده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب  213 هزار و 500 انشعاب در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد 124 هزار انشعاب شهری و 89 هزار و 500 انشعاب روستایی بوده که در سطح استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

خدایی بیان کرد: هم اکنون 65 جایگاه سی.ان.جی، یک هزار و 293 مورد گازرسانی به صنایع جزء و مصارف عمده، 427 هزار  مورد مصارف عمومی و خانگی  و 13 شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که تلاش و جدیت بر توسعه و افزایش اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان است.

وی تعداد کل ایستگاه‌های تقلیل فشار را 261 مورد برشمرد و تصریح کرد: از ابتدا تا کنون تعداد 22 ایستگاه سی.جی.اس، 120 ایستگاه تی.بی.اس که یک مورد در سال 96 انجام شده، 22 ایستگاه تی.بی.اس و سی.جی.اس، 170 ایستگاه ام.اس که یک مورد امسال انجام شده و 98 ایستگاه  سی.پی.اس در سطح استان اردبیل اجراء و در حال بهره‌برداری است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار