کشتی‌گیران تیم ملی نوجوانان در حال پشت سر گذاشتن تمرینات سخت هستند

مربی تیم ملی کشتی نوجوانان با بیان اینکه کشتی‌گیران تیم ملی در حال پشت سر گذاشتن تمرینات سخت هستند، گفت: امیداست با کسب آمادگی مناسب در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 18 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،شهرام چاییچی، اظهار داشت: ترکیب فعلی کشتی‌گیران تیم ملی نوجوانان نسبت به سال قبل تغییر کرده است و از کشتی‌گیران نونهال که به رده نوجوانان آمده‌اند استفاده کرده‌ایم.

مربی تیم ملی کشتی نوجوانان افزود: در مسابقات یادگار امام که از معتبرترین تورنمنت‌های کشتی نوجوانان محسوب می‌شود در مسابقه مستقیم با تیم نخست روسیه به تساوی دست پیدا کردیم ولی با امتیاز فنی باختیم.

چاییچی گفت: امید به نتیجه تیم در مسابقات قهرمانی آسیا داریم، وقتی تیمی می‌خواهد موفق شود، احساسات بالا می‌رود، به همین دلیل ما می‌خواهیم به قهرمانی در رقابت‌های آسیایی فکر کنیم نه چیز دیگری تا یک قهرمانی دیگر به افتخاراتمان ‌اضافه کنیم.

این مربی کرمانشاهی افزود: همان‌طور که پیش‌تر گفتم، برای تیمی که بخواهد مقام قهرمانی مسابقات را کسب کند، تفاوتی ندارد که با چه رقبایی دست و پنجه نرم کند، مهم این است که تیم تلاش کند تا به هدف خود برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار